Webshop használat
Áruházunk kis- és nagykereskedelmi egység, ezért 2 vásárlói kategória szerint lehet webshopunkba bejelentkezni
- Egyéni, lakossági vásárló lesz, aki nem továbbértékesítési szándékkal vásárol termékeinkből.
- Viszonteladói partner kategóriába tartozik, aki nem saját felhasználásra, hanem továbbértékesítési céllal vásárol.
EGYÉNI VÁSÁRLÓ ( LAKOSSÁGI VÁSÁRLÓ)
Regisztráció
Kérjük a „lakossági vevő vagyok” pontra kattintani. Majd értelemszerűen az adatok megadásával regisztrálhat.
(Név, e-mail cím, telefonszám.)
Az oldal alján lévő nyilatkozatok bejelölése után a „Regisztráció” gomb megnyomásával fejeződik be a folyamat.
A sikeres regisztráció után, megerősítő levelet küldünk e-mail címére. Kattintson az e-mailben található aktiváló linkre, majd adja meg saját jelszavát, mely 6 karakternél ne legyen rövidebb. Ügyeljen a jelszó biztonsági szintjére!
Vásárlás
Előzetes regisztráció nélkül is vásárolhat webshopunkon, helyezze be a kiválasztott termékeket a kosárba, majd utólag végezze el a fent leírt regisztrációs folyamatot.
A hétfőtől- csütörtökig leadott rendelések (amennyiben 15:30 óráig beérkeznek), következő munkanap érkeznek a megadott címekre. A pénteken 13:00-ig beérkezett rendeléseket hétfőn, a 13:00 utáni rendeléseket: kedden küldjük el a vevőnek.
Átvétel
Amennyiben házhoz szállítást kér úgy a futár szállítási módot kell kiválasztani. Ekkor a szállítási költség rákerül számlájára, mely 1.800 Ft,- és a megadott címre GLS futárszolgálat viszi ki a megrendelt terméket. A futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudja kiegyenlíteni a csomag árát.
A bruttó 25.000 Ft-ot meghaladó rendelések esetén a szállítási költségeket átvállaljuk lakossági vevőinktől.
Amennyiben rendelési értéke ez alatt az összeghatár alatt van, szállítási költséget számolunk fel.
A vásárolt termékeket személyesen is átveheti budaörsi áruházunkban.
SALUS Gyógypont
2040 Budaörs, Építők útja 2-4.
Tel: +36 1 206 7900
Nyitvatartás:
Hétfő-Csütörtök: 10:00 - 18:00
Péntek-Szombat: 10:00 - 19:00
Vasárnap: 10:00-15:00
Itt lehetőség van a készpénzes fizetés mellett bankkártyával és egészség kártyával is fizetni. (ebben az esetben a személyes átvételt kell majd jelölni a rendelésnél)
Legyenek kedvesek minden adatot pontosan kitölteni, mivel Áfás számla kerül kiállításra a vásárlásról.
Panaszkezelés
A fogyasztó a forgalmazásra, illetve értékesítésre vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti.
Esetleges panaszok ügyintézése a budaörsi SALUS GYÓGYPONT Áruházban történik. (lásd. „Elérhetőségek” fül)
Szeretnénk felhívni figyelműket, hogy műszaki cikkek vásárlásakor,
a 30 napon túli meghibásodás esetén a jótálláson szereplő szervízzel kell felvenni a kapcsolatot.
A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel az Áruházban, melynek egy másolati példányát a fogyasztónak megkapja.
Az írásbeli panaszt 30 napon belül írásban megválaszoljuk.
A webshopon keresztül megvalósuló eladásokra is alkalmazni kell a Ptk. szabályait (2013. évi V.tv.)
A SALUS-Orthopedtechnika Kft., mint webshop üzemeltető a hibás teljesítésért felelősséggel tartozik (kellékszavatosság).
A vásárló a teljesítés időpontjától számított 6 hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait, melynek részletes szabályait az alábbi rendelet szabályozza:
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
Visszáru, elállási jog
A webshopban vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, azaz visszaküldheti a megrendelt terméket anyagi következmények nélkül.
- 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 20 §. –a szerint.
Ha a termék nem rendeltetésszerű használatából adódott anyagi kár, annak megtérítését a forgalmazó a vevőtől kérheti.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót terheli minden esetben a termék visszajuttatásának költsége.
- 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 24 §. (2 bek) alapján
Ezen szabály a webshopon keresztül megrendelt, de személyesen az áruházban vagy szaküzletben átvett termékekre nem vonatkozik!
Visszáru ügyintézése a budaörsi SALUS GYÓGYPONT Áruházban történik.
Termék visszajuttatása a következő címre:
Saluzs Gyógypont Áruház
2040 Budaörs, Építők útja 2-4.
VISZONTELADÓI PARTNER
Regisztráció (2 lehetőség áll rendelkezésre)
1.lehetőség: Személyes kapcsolatfelvétel cégünkkel (ügyfélszolgálati ügyintézést igényel)
A regisztrációhoz szükséges feltételek, iratok:
- Vállalkozói igazolvány vagy cégbejegyzés másolata (tevékenységi kör, TEÁOR szám)
- Bankszámlaszám
- Adószám
- Törvényes képviselő neve, telefonszáma (ha eltérő a kapcsolattartó személytől)
- Kapcsolattartó személy neve, telefonszáma és e-mail címe
- Számlázási, levelezési és szállítási cím
- Üzlet típusának megadása (Gyógyászati, patika, drogéria, cipőbolt, stb.)
Ezen dokumentumokat faxon, illetve e-mailben is eljuttathatja cégünknek:
Fax: 06-1/205-7995, 06-1/505-9989
E-mail: konyveles@salusgyogypont.hu (Kőszegi Zoltánné) vagy info@salusgyogypont.hu
2. lehetőség: Webshopon keresztüli regisztráció (elektronikus ügyintézés)
A regisztrációt weboldalunk bal felső sarkában található "Most regisztrálok" gombbal kezdheti meg.
Ezt követően, kérjük, gondosan töltse ki az adatokat, majd a szolgáltatási feltételek elfogadása után a Regisztráció gomb megnyomásával tudja befejezni regisztrációját.
Kollégáink átnézik az adatokat és a cég hivatalos iratainak elküldését is kérhetik. Ezek eljuttatási módja megegyezik az előző pontban leírtakkal.
Az Ön üzlete, cége csak a Salus Orthopedtechnika Kft.-nél történő előzetes céges regisztráció után kap jogosultságot a webáruház használatához, melyről e-mailben tájékoztatjuk.
Vásárlás
A kapott felhasználói azonosítóval (vevőkóddal) és az Ön által megadott jelszóval jelentkezhet be a webáruházba,
ahol viszonteladói partnerként nemcsak széles termékválasztékunkat, aktuális akcióinkat és az új termékeinket tekintheti meg, hanem a nagykereskedelmi áraink és viszonteladóinknak szóló információs oldalak is láthatóvá válnak, valamint rögtön feltűnik a készlet információ, és nyomon követheti aktuális rendeléseit is.
A kívánt termékek megrendelését az oldalon keresztül ( kosárba gyűjtéssel), e-mailben, faxon vagy telefonon is elküldheti az ügyfélszolgálat részére.
Amennyiben weboldalunkon szereplő termékekből egyéni mennyiségre, egyéni eszközre(kórházi ágy, ágyrács, bútorok, matracok) adna le rendelést, kérjük, hogy mindenképpen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ügyfélszolgálatunkkal való egyeztetés után minden esetben írásos megerősítést kérünk a rendelés véglegesítéséről.
Az egyéni kérésre berendelt termékeket a 30 napos elállási időszakban méltányossági alapon sem áll módunkban visszavenni. Köszönjük megértésüket.
Rendelés feldolgozás és felvétel:
Hétfő - Csütörtök: 8:00 - 15:45
Pénteken: 8:00 - 13:00
A nettó 35.000 Ft-ot (bruttó 44.450 Ft) meghaladó rendelések esetén a szállítási költségeket átvállaljuk viszonteladóinktól.
Rendelésnél a nettó 35.000 Ft értéket csak akkor veszi figyelembe a rendszer, ha a termékből van készleten. Amennyiben nincs készleten, a termék megrendelhető, de a végösszegbe nem fog beleszámítani.
Amennyiben rendelési értéke ez alatt az összeghatár alatt van, szállítási költséget számolunk fel.
A szállítási költség nagykereskedelmi ára: 1.800 Ft / rendelés
A GYÓGYPONT Áruház heti 5 munkanapon folyamatosan csomagolja a viszonteladói rendelések áruit, ezért a számlázás is folyamatosan történik. Előfordulhat, hogy a rendelt áru kiszállítása, átvétele és a számla teljesítési napja néhány esetben nem egyezik!
Átvétel, fizetés
Az árut csomagküldő szolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre.
A hétfőtől- csütörtökig leadott rendelések (amennyiben 15:30 óráig az áruházba beérkeznek), másnap viszi a futár az Ön üzletébe, raktárába. A pénteken 13:00-ig beérkezett rendeléseket, hétfőn küldjük el (a 13:00 utáni rendeléseket: kedden).
Javasolt ellenőrizni a csomag épségét, még a kézbesítő jelenlétében. Sérült csomag átvételét kérjük megtagadni.
Amennyiben átveszi, abban az esetben a csomagküldő szolgálattal az ÁTVÉTELKOR KÁRJEGYZŐKÖNYVET kell felvetetni.
(Kárigényét, csak ebben az esetben tudjuk elfogani)
Új viszonteladói partnerek a regisztrációt követően az első 3 hónapban csak készpénzért, vagy utánvéttel tudnak vásárolni!
Az utánvételes fizetési módot választva a vételáron felül az értéktől függő tétel kerül kiszámlázásra.
Az áruért az átvételkor kell fizetni a futárnak.
Amennyiben kérdése van, kérjük, ügyfélszolgálatunkon jelezze!